آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

سیدجواد هاشمی، بازیگر سریال «راز ناتمام»: باز هم نقش شهید رجایی را پیشنهاد دهند بازی می‌کنم

  • کد خبر: ۱۲۳۶۴۹
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
  • ۱
سیدجواد هاشمی، بازیگر سریال «راز ناتمام»: باز هم نقش شهید رجایی را پیشنهاد دهند بازی می‌کنم
سید جواد هاشمی گفت: تاکنون سه بار در نقش شهید رجایی بازی کرده ام اگر باز هم این نقش به من پیشنهاد شود قبول می‌کنم.

سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تاکنون سه بار در نقش شهید رجایی بازی کرده‌ام نقش شهید رجایی در سریال «دولت عشق» به کارگردانی حمید بهمنی، یک مجموعه اپیزودیک کوتاه درباره شهید رجایی و حالا افتخاری است برای من که برای سومین بار نقش شهید رجایی در سریال «راز ناتمام» نصیب من شد و یک حس دوست داشتنی دارم.

به گفته هاشمی، من ۳۲ در فیلم و سریال‌های مختلف شهید شدم، اما فقط دوبار نقش شهید واقعی را بازی کردم، احساس می‌کنم شهدای ما اینقدر ظرفیت دارند که آن‌ها الگو‌های تمام نشدنی تاریخ نه تنها انقلاب بلکه این سرزمین هستند و می‌توانند دستمایه بهترین تولیدات در عرصه سینما و تلویزیون باشند.

بازیگر اخراجی ها بیان کرد: سریال «راز ناتمام » بیشتر روایتگر زندگی شهید باهنر است و ما بیشتر نقش‌های مکمل هستیم. شهید رجایی یار دیرینه شهید باهنر بوده و اسم این عزیزان کنار هم می‌آید. 

صحبت های بازیگر نقش شهید رجایی

هاشمی عنوان کرد: اگر دوباره نقش شهید رجایی به من پیشنهاد شوم بازی می‌کنم چراکه شهید رجایی شهید شاخص و یک شخصیت بی نظیری است، کسی که جرات می‌کند در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشور در سازمان ملل کفش خود را در بیاورد و پای شکنجه‌دیده خود در زندان‌های رژیم پهلوی را به نمایش بگذارد و بگوید اگر می‌خواهید آمریکا را بشناسید دیدن پای من کافی است.

وی ادامه داد: شهید رجایی روزی هزار شلاق می‌خورد و آخ هم نمی‌گفت. تنها کسی است که در تاریخ شکنجه‌های ساواک حتی یک بار هم آخ نگفته است. از شهید رجایی دلیلش را سوال می‌کنند و می‌گوید می‌خواستم حسرت یک آخ را به دل ساواکی‌ها بگذارم. شهید رجایی با همه شهدای آن دوران متفاوت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
مقام آنها خیلی بالاس که آدمای بی ارزشی مثل شما نقش بازی کنید فاسدان سینما .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->